Hemma bra, borta bäst

Nu har jag äntligen kommit hem efter ett par sköna dagar på landet. Dessvärre var det ju inge fint väder för det mesta bara mulet hela veckan förtom idag och i onsdags. Skönt att koppla av nu innan skolan börjar igen, är ju faktiskt bara lite drygt en vecka kvar... :s Jag har typ slappat, slappat, sovit, sovit, ätit, ätit och fiskat kräftor, 10 st dessutom. 
Shiiiiiit vad jag vill tillbaka till Portugal, Varberg, Sindarve, Fårö jag vill tillbaka ända till jag och Moa var på Gröna Lund avslutningsdagen och då man har ett helt sommarlov framför sej. Saknar, saknar, saknar allt. Måste nog säga "hemma bra, borta bäst" den här gången. 

Den här veckan som kommer ska jag nog inte göra något speciellt, kolla vilka polare som kommit hem osv. Det dröjer ennu drygt en vecka innan bästis-moa kommer hem från sitt ridläger.... Tråk. Saknar henne, när hon kommer hem kommer jag terra henne med en massa härliga Potugal-minnen <3 Hehe, som typ gubben som fick hela sin handduk sandig -gissa vilka som varit där? och Lars på stranden om stirra när parasollet båste iväg, vågen som tog våra saker och kaptenen på "Grottbåten". Och så får man ju inte glömma Lill-kyparen... <3, saknar.

Puss och kram skumbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0