Hemma från Portugal

Wohoo, äntligen ett tangentbord med åäö på :) Hehe
Kom nästan precis hem från Arlanda och Portugal. Shiit vad man längtar tillbaka! För tjugofyra timmar sen låg jag och Moa nere vid poolen och "pumpade det sista av bbrännan" haha. Känns lite konstigt faktiskt att bara vara hemma helt plötsligt.

Oyoy, tänker absolut inte berätta någonting om vad vi har gjort nu för det är jag alldeles för trött för. Haha, har suttit i flygplan med Moa och brevid oss hade vi (typ) världens roligase tjej, sprallig och pratglad som bara den, dessutom bjöd hon på kolor, hehe.

Nu ska jag bara gå upp och äta lite middag med resten av famlijen, dock bara mama och papa. Sen ska jag lägga mej i soffan och kolla på svensk teve :)

Boop-boop-i-doop-boop -Boop!      XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0