Hos Hedda

NU äntligen funkar mitt internet! Har suttit och väntat på att det ska fungera hela dagen :( Igår var det filmkväll hos Hedda i hennes stora herrgårds hus :p Hehe, shhit vad roligt vi hade. Först efter skolan igår följde Hedda med mej hem så vi kunde hämta lite grejor sen begav vi oss hem till henne där vi skulle vara till sju för att sedan gå och möta de andra på Ålstensgatan. Vi fick ju inte liiite bråttom när klockan lixom var 18:48 och vi hade inte ens börjat käka middag än :p Så lite försenade blev vi allt.  Sen tog det en evighet att välja film, ibland är det bara så mycket enklare att välja själv.
Vandrade hem hela gänget till Hedda igen där vi så på filmen "He´s the girl" trodde att den skulle vara lite som "She's the man", men icke sann icke...En helt okej film faktiskt. När vi sett filmen blev det en hel del flumm, spring upp och ner och fotografering. Jag och Aluce skulle sova brevid varandra på golvet, men sen Hedda rullades ner från sin säng så då blev vi tre på golvet :) Jag och H delade sovsäck :p Hahahhaa, är kanske lite efter men jag har faktiskt inte sett Borat än och den låg vi och snackade om (eller H berättade) och shiit vad jag och A skrattade xD Hahaha, måste se den asso. När typ alla var påväg att somna låg jag och H ensamma kvar och snackade om gamla "Cartoonnetworks-serier" ni vet, kanlalen med en massa tecknade och underbara serier Cartoonnetwork. Tyvärr har jag inte kvar det, den har typ försvunnit men det är verkligen den bästa kanalen av alla de där barnkanalerna, typ Nikelodeon, Disney Chanel, Barnkanalen etc.

Måste få papa att ta tillbaka den :o Hehe. Och Boomerang en kanal med alla de gamla serierna på :p Äkta nörd ;D

På morgonen blev det väldigt flummigt då oxå och så småning om åt vi frukost och klädde på oss. Sen åkte typ alla hem och hemma har jag varit hela dagen. Lite tråkigt men oxå väldigt skönt. I morron väntar stallet och då ska även Hedda rida :) Någonting som man ser fram emot ;)
Nu ska jag sova
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0