Ingen vettig rubrik.

Tjao,
väcktes idag av ett litet marsvin vid min sida :) Lill-Peppo har hittat hem :) och hel-rockaren Gullan oxå. Tyvärr kommer jag ju åka bort från dom nu idag igen. Tråk, tråk.

Idag händer inget speciellt förutom resan till landet, tråk. Fast skönt är det ju att vila upp sej innan skolan börjar. Sen när jag kommer hem ska jag väl bara titta efter lite kläder och sen ska jag väl klippa mej sen börjar skolan igen :8 ett helt år kvar tills nästa härliga sommarlov... Hehe, i maj åker jag och Moa till Italien och Rom :p Det ser man i fram emot.
I september flyttar Karro ut :( Stora förändringar. Hatar förändringar. Hon och en kompis ska tydligen dela på en lägenhet och jag kommer sakna henne... Jaja, möjligtvis kommer jag få ett större rum :p

Nu ska jag packa ner lite saker och fixa mina naglar, åker klockan tre är tillbaka på lördag.

//V



Pepsi & Gullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0