Mys

Tjao
Nu har jag precis duschat av mej det sista salt och klor-vattnet och ska snart lägga mej i min egna säng och läsa det nya nummret av elle. Mys. Sova i sin egna säng :) I morron kommer jag inte veta vart jag är någonstnas, haha men då är det bara att titta på tapeterna så minns man :p 
Har egentligen ingenting att skiva, ska ladda in lite bilder i morron och kanske införskaffa andra boken i gg-serien. Haha, lite sent ute kanske, men bättre sent än aldrig. Sen på måndag far jag till Sala för att träffa gullemormor och moster. Stannar väl där några dagar bara för att vila upp mej inför skolan och allt, det är faktiskt bara 18 dagar kvar....

Puss,


Kommentarer
Postat av: christine

Hejsan!

Jag är intresserad av vad folk tycker om min blogg.

Om du har tid och lust så kika gärna in och säg vad du tycker.

Tack på förhand!

2008-08-02 @ 22:46:39
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0