Myskväll, Ikea, ridning och läxor

Har inte bloggat på ett tag och det beror på att jag varken har haft tid eller ork. Men nu är det allt dags för en lite uppdatering. I fredags vare några människor här som jag tittade på film med :) Alice, Pia, Hedda och Anna. Hedda sov kvar och resten gick hem. Igår lördags dårå, var jag mama och papa på Ikea. Hittade lite nya saker till mitt rum, bl.a två hyllor som passar perfekt och lite förvaring ;) Jag röjjde även ut allt gamalt alla sommarkäder från min garderob så nu finns det plats för en massa nytt :) Får väl åka in till stan med mama nångång nu snart innan hösten rullar in för gått :p
Idag gick jag upp vid halv nio eftersom ridningen börjar idag, det har börjat 4st nya typ 10-åriga små hästtjejer som känner varandra sen tidigare och gissa om dom var störiga....! Hoppas bara inte att det blir fullt nu, om Hedda kanke skulle börja :'(
Jag red iaf Fantasia :)

Har lääängtat efter henne, min lilla suris som är såå söt <3 Skrittade bara ut i skogen idag eftersom det är första gången och så... Riktigt mysigt med en lång uteritt i den fina morgonsolen ^^, något poetiskt :D

Just nu sitter jag och slipar lite på svenska som ska vaa klart på tisdag. Jag är faktiskt stolt över mej själv för jag har faktiskt lyckat skriva ett repotage, riktigt svårt med den lilla informationen som jag fick.... Dessutom har jag kommit på en uppfinning till tekniken i morron, den är superbra så därför tänker jag inte skriva ut den här. Karro kom hem och stannade på middag idag, kul och träffa henne igen :)

Nu ska jag fortsätta med mitt skolarbete, men ni kanske hör av mej i kväll om jag inte är allt för upptagen ;)

//

Kommentarer
Postat av: Emilia

ååh , tack så mycket ! Jätte kul att höra . Din är också jätte fin :)

2008-08-24 @ 21:25:39
URL: http://cendrilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0