Planer för dagen

Var faktiskt redan uppe vid 6 i morse och somnade nångång vid halv 2 så det var lite jobbigt. Skulle ju till tandläkaren för tredje gången den här sommaren/våren. Nångång senare ska jag ju dit igen och sätta på tandstälningen :'( Neeej.... Jag kommer garanterat att dö! haha, gissa om jag kommer fira när den åker av. Fast det är ju mycket bättre att ha helt raka tänder än två små framtänder och en glugg som jag har nu ;)
Vet inte riktigt varför jag vänta med att blogga tills nu, men jag har ändå inte hunnit med så mycket. Senare i eftermiddag ska jag till frisören på Ålstensgatan och jag har rätt så höga förväntningar så jag hoppas det blir bra nue... Har ingen aning om vad jag vill ha eller så, har försökt kolla på lite "hairstyle-sidor" men det finns inget som skulle kunna passa mej *gulp* :s

Nu sja jag göra mej lite lunch och sen ska titta lite på teve.

So'Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0