Sista dagen på sommarlovet :'(

Kom typ precis hem från Calle Flygare inne i stan, skulle ju gå på placeringsgrupp där. Känns som om det gick rätt så bra faktiskt, även fast jag inte hade tok-moa med mej i min grupp :p




Just nu sitter jag och tröstäter en hel tallrik chokladglass....sista dagen på sommarlovet, inte kul. Längtar tillbaka till precis allt. Börjar iaf så sent som elva i morron, bara upprop. Kul är det ju förstås att träffa alla andra, men resten är inte kul.
Idag ska jag göra allt för att förbereda mej inför skolastarte....slappa i soffan hela dagen :D Näe, ska väl typ städa mitt rum eftersom det är mer än superstökigt där, sen ska jag fixa omslaget till almanackan oxå. Försökte lite smått igår, men datorn och jag är inte direkt bra på att sammarbeta. Ville ha två stora änglavingar på framsidan och när jag äntligen hittat två funkade det inte att trycka dom på A5 papper, vilket var = bajs! Ungefär hela kvällen åt nåt som inte fungerade...

Måste gå, so' long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0