Skoldag nr.2

Var faktiskt oxå helt okej, det är så underbart att få träffa alla underbara människor igen :) Idag kom ju Pia tebax från Japan oxå :)
Började åtta idag, fett depp men samtidigt är det grymt att sluta redan vi tre. På franskan gick vi typ bara igenom lite grejor, hur tråkigt som helst ju. Svenskan skulle vi intervjua den som satt brevid och så skulle man skriva om den personens sommar. Typiskt...jag som sitter brevid E, lyckat säger jag bara....fick bara typ ja/nej svar. Hur fasiken ska man kunna skriva en uppsats om det bara finns en massa "ja/nej" i meningarna. Är hur orolig som helst för det speciellt nu när det är betyg och allt :s Har försökt gjort en hel del, men har inte lyckats så bra. Jag får väl se hur det går i morron.
Matten startade själklart med ett prov eftersom Christer typ älskar sånt eller? Aja, det gick iaf hr bra som helst, jag som trodde att jag hade glömt allt ;) Sen var det äckel-päckel-lunch i skolan och äter man typ ingenting så får man huvudvärk på eftermiddagen, det har jag gått och dragits med...verkligen hur jobbigt som helst.

Slutade som sagt klockan tre och jag gick hem direkt, låg i soffan och tittade på Skrotnisse. Hahahaha, typ mobbad ler-figurs-serie från 85- xD hihihi, somnade efter hälften och fram till nu har jag övat lite franska eftersom jag glömde bilogiboken i skolan....hur ska det här gå? :s Aja...
Ska titta lite på teve nu, Dr Phil det handlar om anorexia-människor :S Usch det är så fruktansvärt ¨/

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0