Snart hos frisören

Äntligen funkar mitt internet! Har vandrat omkring och väntat på att det ska fungera hela dagen nu.
Idag har det inte hänt ett piss. Bara legat och slappat med två marsvin i soffan. Nu om sådär 10 ska jag till Ålstensgatan för att försöka prata lite med nån frisör där som vet vad man kan göra åt mitt otroligt slitna hår. Ska bli riktigt bra hoppas jag. Ska väl beställa en tid oxå, har ingen aning om hur jag ska klippa mej :s men det löser väl sej....
Efter det ska jag vackla mej hem till Anna som jag inte träffat sen evigheter känns det som! Riktigt kul!

Det verkar som fler och fler börjar komma hem nu, nångån kan man väl göra något "hela gänget" innan skolan börjar, bara för att ses och så. Men den saken för vänta. Nu måste jag kila till tolvan!

Pusss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0