Upp & Ner

Har inte kunnat blogga på de senaste dagarna, det har faktiskt varit lite upp & ner för mej den här veckan, men nu är jag tillbaka :) Det har både varit mycket i skolan och pressen med de kommande betygen tar kol på en :s Det är faktiskt helt sjukt varför man väntar tills man går i åttan med betygen, då har man ju bara två år på sej att få så bra som möjligt. Aja... Kan ju berätta lte om idag istället.

Började med svenska där vi hade teknik istället. Ett helt nytt ämne men det känns faktiskt rätt lugnt ändå ;) Senare vare engelska om gällde, fick tillbaka proven från i våras och jag blev verkligen jätteglad att jag klarade det så bra :) Hade gympa efter det och det gick väl oxå rätt så hyffsat. Jobbigt vare ju förstås när det var så jeekla bött och lerigt i gräset.... På kunchen vare någo utav ett mat-kaos i matsalen ^^, alla skulle in på samma gång. Hade lite mentorstid där vi typ snackade lite och sen blev det en liten fikapaus ;) Toppenbra. Då orkade man ju med franskan oxå ;) Fick även tillbaka våra uppsatser från i våras, skulle fått ett solklart mvg för den. Shiiit vad det gick bra!!!!!! :D

Nu väntar jag på några människor som ska tillbringa kvällen med mej ;D Så snart ringer det väl på dörren tror jag. Mama och Papa är på premiären av Arn så då vill man ju lixom inte vara ensam hemma ;)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0