Bruna ögon

Heeej
Har inte skrivit i den här bloggen på ett tag, men nu tyckte jag det var lite kul att uppdatera! :) Fick syn på FärgadeLinser och ett erbjudande dem hade. Skrivar man om dem i sin blogg (som måste varit aktiv i minst 2 mån) får man hem ett par linser! Riktigt kul att prova en ny ögonförg :) Eftersom jag har typ grön/blå/grå ögon ska jag prova bruna linser hade jag tänkt.... Skulle skriva lite om dem och så, vilket jag tror att jag har gjort nu. Ett roligt erbjudande samtidigt som fargadelinser.com gör reklam, kuuul :)

Nu ska jag vandra tillbax till so-böckerna, sen titta på teve :)
//Adjööö!

Kommentarer
Postat av: Moa

haha vad kul, då blir du mig likögd ;D

2008-12-15 @ 18:59:15
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fin blogg :)

2008-12-28 @ 23:29:31
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0