Ännu en dag som rullat förbi...

Heeej!

Det hörs ju på rubriken att det inte har hänt som spec. mycket idag. Det var utv.samtal idag oxå så därför slutate alla kl. 11. Jag o Moa var typ dom ända som åt i skolan, de andra hade tydligen "brottom" hem. (De åt iaf fort). Ja o Moa satt med Carin o Korren :) Lill-korren då..... carin tjatade på mej om att hon tyckte jag skulle va med i nån klubbtävling i stallet nån gång.... det har jag faktiskt ingen lust med...sorry Carin. jag o Moa hittade en ny rolig person, Nya  matanten skrattade åt "Mojjes mockasin o yee,yee" (eller hur det stavas). Mötte Olle när vi sjöng på den i trappan, stannade till o log... Hatar han oss, eller tycker han renat av att vi är roliga?? Jäkla lymmel....

Efter maten åkte jag o Moa till Nockeby Torg för att handla godis på Engströms, gick faktiskt ganska smidigt föra tt vara oss. Förrutom en sak: Att vi såg så jälkla GROTESKA ut, när vi lixom hade två godispåsar, en äppelMer o en stor Marabou-choklad! XD Sen blev det ju inte bättre av att vi såg J.E smyga sej in i affären precis när vi gått ut. :(
Sen åkte vi tillbax till skolan o såg Trögos pappa, ftf, typ italienare med långt hår? eller vad måntro? Efter det gick vi åt varsitt håll ja o Moa (hon till sej o ja till mej)

När jag kom hem satte jag igång med at städa buren, men möttes av Karros kaxiga komentar:
- Du, när du ändå håller på.... Diskbänken ser ganska "ostädad" ut.
Ba lixom.... göre själv!

Sen var det tillbax till skolan som gällde. Utv.samtal med Christer är inte det som man drömmer om precis...Om man nu kan kalla det för utv.samtal? Ja vette fan va det var, Christer är nog den sämsta personen som jag har haft  utv.samtal med. T.o.m jag skulle kunnat göra det bättre. Men det var iaf över på 20 min + att alla lärarna hade skrivit jättesnälla komentarer :) Låg mellan vg o mvg i matten *stolt* självklart måste man ju skryta om det ;) Hadeklarat klarat mitt mål efter sådär 3-4 år :) (Vara aktiv på lektionerna - handuppräckning). Jag måste bara berätta vad Christer sa mitt i allt ihoppa, men det gör jag muntligt i morron :)

Hemma var det lugnt, tjaffsade lite med Jonas om att han måste hämta mina skidor snart...jäkla slöfock...
Längtar så in i helvete till Romme, nu är ju det lixom värsta bästa dan sådär 1 1/2 dag före. Tänk lixom i övermorron vid den här tiden..... Ett helt år klvar :( Men men, bäst att ta var på det som är :P

*Sovdax*
Puss o Kram! <3 Hoppas jag har fått med det mesta från dagen ^^,
Skriver för hoppningsvis i morron oxå.....dagen före Romme.....mm.. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0