blää...

Hejsan!

Skrev visst inget till inlägg i förrgår, typiskt mej att glömma ^^,
Men igår (måndag) hände inget spec. 18/2 -08....inget mer. Jo förresten, det var ju faktiskt Pias födelsedag igår :) Grattis till henne. Skulle sett mitt grattande i korridoren på morronen :) Krossade hennes tå xD himla valross man kan va asso. 
Hahaha, måste bara berätta om en grej som hände på väg till min o Alice's teater igår xD. Ja o Alice stod utanför "Daglivs" på Fridhemsplans-stationen (vårat stopp på vägen) Då ser vi en liten tant som går med sin lilla "rullvagn", ni vet en sån där som alla tanter har, och som dem går o drar i (inte en rullator utan mer som en vagn typ)
HAHAHA, o så mitt bland allt folk stod det en reklamskylt o den lilla tanten körde rätt in i skylten XD sen ba mummla hon nått för sej själv :P Skylten var dessutom typ lika stor som henne :P Det såg så jäkla kul ut asso.....det är lite svårt att förklara, men hade ni varit där hade ni defenitivt börjat skratta vill ja lova ;)    så kul va det....x)



Kommentarer
Postat av: allen

Jag kmr aldrig glömma tanten! haha. .
pusspådej

2008-02-22 @ 22:13:18
URL: http://allens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0