Dan före ^^,

Heeej!
Ligger i sängen o skriver nu :) Kan inte sova, far till Romme i morron.....längtar som fan asso! Ska bli så jäkla kul, ska ta massor av bilder på mej o Moa (Snömonstren) min mobil kommer ju fanken bli full av Romme-bilder :) Men det är bara bra, vem vet? kanske kan ja lägga upp några här måntro?

Den här dagen har väl oxå rullat på ganska bra.... Bli så jäkla AVENSJUK på alla gymnasister :( varför får dem åka till Kläppen hela 4 dar?? Jag vill oxå! :(  Jag o Moa var så desperata så vi sprang in i biologisalen för o spana på bussarna..... "Halv-finskan" började snacka med oss om att det inte var sååå många år kvar tills vi får åka. Men ändå, det känns ju så. När jag åker på skidresa i gymnasiet (om jag går kvar i Högland) så kommer jag stå o "malla" mej för 7:orna :P Men som vanligt när våran klass ska göra något kul, så kommer de säker ha ändrat "resan"...ba:
- Mm, skolan har besämt att det inte blir någon skidresa i år. Istället får ni åka till Vässarö....
*hihi, låter ganska negativ nu ;) Men skit i :) Tur iaf att vi har ROMME som aldrig sviker x)*

Haha, ska bar skriva en sak till. Såg på en film med scouterna i dag. "Zoolander" hel bäng film asso, handlade typ om manliga modeller som konkurrerade med varandra. Men det var inte det ja skulle säga, utan saken var den att BILLY ZANE var med XD hahah, började fan skratta när jag såg honom. Han stod där med sin v-ringade tröja o sina sliskiga ögonbryn, samt rakad knopp :D Bara så alla vet, Billy Zane är han som spelar Cal i Titanic.... den sliskiga  typen. Han snackade faktiskt som i Titanic ^^,

*Sovdax* 
Puss o Kram! <3 Kommer skriva som en galning efter Romme :) Med förhoppningsvis bilder oxå, om allt går enligt planerna förstås ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0