Efter några dar sådär ;)

Heeeej!

Nu äre ju sådär några dar sen sist :) Har haft det lite stressigt med läxor o så vidare :) Men nu äre sådär dax igen

4/2 -08

I måndags hände väl inget spec. förutom att jag fick reda på att jag skulle sitta brevé MOA på bussen till ROMME :P Ftf, kan inte bärja mej tills på fredag. Den här resan kommer bli bättre än bäst asso. Är så nedrans taggad, du anar inte vilken "pigg-sprattler" du kommer få hämta på morgonen Moa xD. Jag kommer va helt jäkla "vild" asso. Hahahahha! Måste bara tillägga en sak. På gympan skulle killarna bestämma vad vi skulle göra, det lädde till Alibaba, en lek som egentligen är helt sjuk. Christoffer hittade ett "smart" forndon (om man nu kan kalla det för fordon xD) det var en liten rullande låg "kärra" . HAhahaAah fyfan vad jag o Moa skrattade åt det :) Moa skjutsade ut honom så han var tvungen o börja om.....Moa din lilla gangster XD det vbar faktiskt skitakul asso! x)

5/2 -08
Idag tisdag vare skitkul den mesta av tiden :) Hade bara två lektioner, franska o NO. Franskan gick rätt bra, jobbade för det mesta med Alice o Hedda. Vi satt i 300-korridoren och övade på våran "uppspelning" Alice ska vara kipare, Jag o Hedda ska vara restaurangäster :P. Martin gick mellan två lektionsalar, medan han spatserade snackade han franska med oss, gick väl sådär halv-bra om jag själv får säga ;) Sen gick vi ner till Kerstin Lööf igen. Hon hade ju värsta förhöret på vad man hade kvar o lära sej o vad men kunde :S Vem orkar lixom, hatar när hon ska hålla på o stirra in i ens ögon sådär..... Efter franskan vare dax för NO som sagt. Vi kollade på en film om typ djur som "hjälper" djur o tvärt om. Moa bästämde sej för att krypa till mej under filmens gång, för fredric hade redan satt sej någon annanstans... Som tur var märkte inte Martin nåt, så Moa kunde sitta brevé mej restan av lektionen. Såg så jäkla kul ut när hon kom ålandes på golvet xD

Vi slutade som sagt vid  11 idag, jag o Moa åt lunch hemma hos mej. Vi åt någon konstig pytt-i-panna, fick äcklig smak i munnen av fläsket som var i. Den återkom dock när Moa skulle diska stekpannan XD Snackade om att vi skulle göra en ny verision av "mat-tinas" pogram. De här frågorna skulle höras många gånger då:
-Vaddå bryna köttet, vad menas med bryna??
-Är det här en teflonpanna måntro?
-Sicktad kakao? vad är det? Ska man sila kakaon då?
O.s.v :P

Moa stod i mitt trapphus och spanade upp om möjlitvis J.E skulle tänkas hänga i sitt egna trapphus :) Ftf, var får vi allt ifrån? Ajuste, det var ju nått som du sa när vi plockade in i diskmaskinen ftf, kommer inte håg var det var :S Men det var skitkul så länge det varade XD

(jag o Moa bakade en hel sockerkaka o åt upp  hela för oss själva)
Självklart skulle Jonas skvallra för mamma, det är värkligen det som storebröder är bra på....
När mamma kom hem blev hon ståendes i min dörrkarm, snackade om sockerkakan o att det inte alls är bra att hoppa över måltider, o i stället äta kakor,.... vem orkar lixom, magen sprängs faktiskt inte av "lite" sockerkaka......

*Sovdax*
Heeeej! Då! skriver (hoppas jag) i morron oxå! Puss&kram! <3

"Slow ride......take it easy......" XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0