Fina naglar + Hasse Aro

Heej igen!

Nu har jag precis blivit klart med all matte :( blää asso! Ser jag ett till mattetal kommer jag fasen tuppa av asso.
Hahaha, skrev i det förra inlägget att det inte hade hänt så mycket, men kom just på en pinsam sak som hände i matsalen idag. Ja spillde ut mitt mjölkglas ^^, om Moa skulle varit där skulle hon säkert börjat as-garva xD (Stackarn, hon är sjuk och är hemma... )': saknar ditt skratt Moee ) Aja, så farligt var det nog inte, det satt ju bara typ 3st. 4:or i matsalen just då..... :O

Missade scouterna idag. Det var möte i Judarn, vi skulle typ "laga mat" eller nått.....Orkade inte traggla iväg till skogen, skulle typ inte ens få skjuts hem då :( Plus att vi har ju typ värsta matteprovet i morron oxå.....

Ska precis måla på nytt nagellack på naglarna :) Äääälskar värkligen nagellack :P Är ju som typ värsta 3:åriga tjejen som blir överlycklig för ett nytt nagellack ^^,  Byter 2 gånger i veckan asso....weeey ;) Räknar med många nya "burkar lack" i födelsedagspresent :)

Efter det blir det väl Efterlyst på 3:an, Hahah, Hasse Aro min favvo :) Nääj, men fett läskigt med alla tjuvar o rånare o sånt :S Alltid nått o se iaf....

*Puss & Kram* Så hörs vi senare
TINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0