Glad i dag :)

Heeej!

*Usch, hade det andra matteprovet idag :S Hoppas det gick bra för mej asso, men jag har lovat mej själv att inte tänka för mycket på det....för det är ju faktiskt sportlov!*

Sitter här o skriver medan ja tittar på Let´s Dance :) Har precis kommit på hur man ändrar bakrund till bloggen, så man får den som man själv vi ha (har faktiskt suttit typ halva kvällen med  det). Rätt stolt faktiskt :P Har funderat länge på detta nu :) Fast det var inte så svårt som jag trodde att det var....lite koder hit o dit, men det går o fixa ^^,

I morron fyller jag år! Wohoo! (som jag har skrivit om i typ 5 inlägg) men vad, i morron smäller det!  
Faktum är att det händer en till rolig sak. Ja o Anna ska ju till Idre då xD Inget är väl bättre än de härliga svenska fjällen? eller? haha, (mycket kan vara bättre) men att Anna ska med är skitkul asso, värkligen...det är nått som uppskattas uh..."grovt"....eller hur säger man?? xD är lite virrig just nu, det är ju så mycket att tänka på tills i morron.
Kommer nog hem med en hel del (både lyckade o mindre lyckade) bilder. vem vet? kaske "slänger" upp några här oxå :)

Ska bara packa resten av min neccesär sen ska jag väl försöka sova lite om det går ^^, Ni vet man har ju alltid lite extra fjärilar i magen sådär innan sin fördelsedag :)

Kanske skriver innan jag somnar, får se....Annars så hör vi nog inte av mej så mycket, om inte pappa har med sin dator förstås. Det är ju alltid nått som man kan hoppas på ;)

Puss o Kram! <3 Så hörs vi snart igen

Tssss.....Kolla vicken söt bild jag hittade på en flodhäst? öh...tror iaf att det är en flodhäst :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0