Go Kväll ;)

Heeej!

Idag har inget speciellt hänt. Onsdagar - veckans jobbigaste dag....typ hundra lektioner från 9:15 till 16:15 vem orkar...

Jag o Alice jobbade på i slöjden. Tror vi brände oss på strykjärnet minst 5 gånger..?:P Det sprutade ju ftf ut varm ånga på våra stackars händer xD. Oy vad kan man kan ha, skriva om nått jäkla strykjärn.... Men det är faktiskt för att jag inte har så mycket o skriva om ^^,

NO-lektionen gick "världsha" trögt. Vi var tvugna o ha Christer två gånger på en dag, kan ni tänka er nått värre?? Aja, vi skulle typ leta reda på "familjen-släkten-arten" av växter o djur.. :S så tråkigt...
Musiken var inte mycket bättre, fast lite ändå. Vi hade iaf inte Johan utan Fredrik, det var ju bra :) Anna "rååkade" dra ner min u-ringade tröja precis när han stod mitt framför oss! Fett pinsamt ju!              Anna=gangster! ^^,

I morron är det alla-hjärtans-dag mysigaste dagen på året?? Inte.... men nästan. Friends har tejpat upp kram-rutor i skolan, fett gulligt ju :) Tänk om man fastnar i en sån med nån? :P Då får man vara beredd på en kram ^^, (tror icke detta kommer o hända, men ändå..)

Snart är det min födelsedag oxå :) fyller 13 - Ha! inte liten längre ;) Får typ massa kläder o kanske klippning oxå :P (vet ja redan)
Men jag får räkna med o sitta i bilen hela dagen. Ska nämligen till Idre med undebaraste Anna! Kommer äga Idre så hårt asso. Efter en vecka kommer nog vääldigt många veta vilka vi är ^^, eller hur? så mycket som vi kommer o snacka med allt folk....

Ska försöka pimpa min loggbok med lite Romme-bilder nu, kanske inte blir klar med den idag...men hoppas kan man ju alltid :P

Puss o Kram <3 Så hörs vi i morron z)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0