Lista med allt....

Heeej <3

Ska snart gå o sussa, men tänkte att jag kanske skulle sriva ner en lista på vad jag ska ha med mej till imorron. Det kan ju alltid vara bra o "organisera" det hela ^^,

Mobil
Mobilladdare
iPod
iPodladdare
Bok
"Svenne"
Franskaböcker
Engelskaböcker
Smink
Tandborste
Mini-DVD
Filmer
(OC-Titanic-Pirates Of The Caribbean 1,2 &3 m.f)
Pennor
Papper
Toffsar
Godis
Tidning??
-nää....

Så...tror att det var allt...utom kälder förstås, med det har jag redan packat ner :)
Ser fram emot en lyckad vecka i Idre med Anna och en lyckad födelsedag (får fira det mesta av dagen i bilen)

*Sovdax*
Puss & Kram! Så skriver jag nog efter lovet, har nog en massa att berätta då :P. Men det beror ju som sagt på om pappa har sin dator med eller ej...och om internet fungerar som det ska :)


(>*.*)>   <3   <(*.*<)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0