Måndag...som alla andra.....dagar...

Heeeeej!

Idag har det inte hänt så mycket. Startade dagen men Christer's NO lektion, gick väl sådär halvbra. Han typ blev as-sur på våran halvklass för att vi "tjejjor" satt o skrattade åt "hamstergubben" hela tiden, men lixom vem kan hålla sej för skratt om det kommer upp en gubbe som liknar en hamster på pricken?? Dessutom handlade ju inte filmen om Carl von Linné som den skulle :( Det var ju bara en massa tanter o gubbar som snackade om samma saker:
- Hur långt kan man leva från alla närpruducerande varor??? typ nått sånt, vette fan asso... :S

På bilden satt jag brevid Felicia o försökte jobba med Monet o modern konst, med det gick väl oxå sådär.....Koncentrerade mej mer på mitt *fina* lejon som jag hade ritat på hennes papper....på No lektionen,nått som fick oss att gapskratta...återigen :P

På lunchrasten knöt ja o Moa fast oss i varandra (med ett snöra jag hittade i Moas byxor). Medan vi gick i trappan med Maria Kankaanranta efter oss uttryckte jag ett namn som kanske inte är sådär "extremt coolt" o säga i skolan :)
- Jon Lachman ^^,
Oy, tyckte det här va lite småpinsamt eftersom ja inte ens känner honom, var bara tvungen o säga det XD. Aja, Maria bara log iaf... det var ju bra, måntro ;)

Usch!, svenskan blev helt förstörd tack vare killarna :( Dem satt typ o snackade hela tiden, även fast Olle sa till dem...:( Stackarn, han blev ju fett lessen ju....det såg man ju på hans min :S Hoppas inte han tycker att vi är en "hat-klass". Även fast det kan kännas så ibland, även från andra lärare :'(

Efter skolan var det dax för mej o Alice att begé oss till teatern, det är så jäkla kul asso :P Prästen som står o dansa är ju bara bäst, kunde knappt hålla mej för skratt en sekund ;) Mötte tyvärr ingen sur gubbe vid övergångsstället den här gången, även fast Alice stod o tryckte varannan sekund xD. Men jag lyckades iaf gå in i en gubbe... Men så klumpig som jag är så brukar inte det vara nått problem x). Undrar hur många gånger jag har gått in i lärarna på skolan egentligen?? Typ minst 5 gåner var XD

Sitter här o skriver på mitt rum (okeyy, var annars skulle ja sitta? i Jonas rum måntor? nää, skulle inte tro det) aja iaf.
Har precis gjort Franskan o No:n, ska försöka *pynta* min loggbok lite i morron, med lite Romme-bilder :) Inga fula, du kan var lugn Moa. Mest bara flum-bilder, om det är någon som vet vad det är förstås ^^,

*Sovdax*
Puss o Kram <3, skriver förhoppnings vis i morron oxå


"(>'.')> <3 <('.'<)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0