Massa prov :(

Heeej!

Idag har det inte hänt så mycket...Hade matteprov idag som jag har pluggat hela veckan till. Första delen idag, andra i morron :( fett jobbigt ju...Sen blir det ju inte mycket bättre när man får reda på att man ska ha både engelska och franska-prov efter lovet... Ska väl ta o sätta mej ner o plugga ännu mer matte tills i morron, bara tråk, tråk...
Men sen! Då drar det iväg till Idre med Anna! Feta kul asso! En hel vecka med skidåkning med en bästavän ;) Kommer kolla på massor av filmer oxå, jag ska ta med mej OC första sesongen o Anna ska ta med sej några filmer med sin favvo-skådis i...undrar vem det kan vara måntro?
På lördag fyller jag år oxå, mycket kul på en o samma gång :) Fyller faktiskt 13 då....ett år yngre ni vet ;) Haha, inte minst då ^^, Hoppas jag får fiina presenter från Mor o Far.......

 
*Puss o Kram* Så hörs vi nog senare :)
TINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0