ROMME!

Heeeej!

Jaha....nu har världens bästa dag tagit slut :(
Har varit sån jäkla bra dag idag, som sagt åkte vi till Romme i morse. Jag har just läst Moas blogg, o jag känner exakt samma sak - död (efter idag) skriver nog mer i morron. Allt har funkat otroligt bra! Perfekt skidåkarväder -3° , klarblå himmel (inte ett moln), sol och massor av vit snö :) Asso bättre kan det inte bli :P Ja har åkt med Moa hela dan. Funkar bäst så xD. Har stannat flera gånger i backen o flummat, även i liften XD, har tagit massor av bilder oxå. Ska maila över dem i morron Moa <3 Oxå får jag ju inte glömma att ladda ner dem här ;)

Skriver om hela dan i morron, blir bäst då ;)

Puss o Kram! ^^, Sov så gott!



"-Vad du luktar gott"
"-Höhhhh..."                      
"-Ja, det gör jag"        
Haha, min replik i liften, det är från SB12 - reklamen, när tanten ser ut som en insekt :P Moas favvo var väl:
"Apelsinfroumage"  "Tommy Bourne"  Hahaha, som sagt, skriver mer om det o om sånt i morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0