Snörvel snörvel....

Heeej!

Sitter här o skriver alldeles förkyld :'( Det känns väldigt knäppt för jag har inte varit sjuk på typ ett år. Hatar verkligen att vara sjuk....Men jag kan iaf gå till skolan ändå, det är ju bra! Tror att det var nått virus som "hoppade" på mej i fredags på filmkvällen, först när jag gick dit (till Hedda) utan mössa o halsduk i snöstormen. Sen sov vi ju faktiskt på golvet med öppet fönster o allt.... aja, nog snackat om det :P

Filmkvällen var otroligt lyckad :) Tittade på film, skrattade på golvet, var inne på datorn, spelade spel, Guitar Hero m.m
HahAha, ni skulle ha sett Alice när hon skulle ner för o gå på toa sådär kl. 2 på natten xD. Först ramla hon på madrassen, sen en gång i trappan oxå ;) Alla bara skratta...Haha, fett kul asså! Tack Hedda, Alice, Mo, Pia & Anna för en underbar kväll XD (Äkta sådär "tack-korts" hälsning ^^,) 

Lördag 
På morgonen var vi fortfarande hos Hedda (i och med att vi sovit där) vi typ åt frukost, skrattade o chattade med "gubbarna" på hamsterpaj xD fett najs...
Typ klockan halv 2 gick ja o Moa hem. När jag kom hem möttes jag av min bedårande syster ;) Frågade om jag ville följa med till stan med henne, vilket jag gärna ville :)  Så bar det iväg till "staden"...På tolvan visade hon vad hon hade på halsen under sjalen ^^, oy,oy, nått som Adam brukar spatsera omkring med :P *Pisssst, säg inget till mamma, även fast hon inte skulle bry sej* XD   I övrigt gick vi väl mest omkring på Drottninggatan o snokade i affärerna där. Karro köpte en tröja på SOUK som vi skulle dela på :P Min syrra o ja.."Fett frään ju!" - Min komentar i provrummet....^^, Gjorde den jobbiga geografiläxan när jag kom hem. Men det blev visst dataskrivet iaf...fick inte plats o skriva förhand. Hoppas inte det gör nått Alice ;) Resten av kvällen satt ja på mitt rum o chattade med folket på msn. Anna visade en "frän" bild på sin nya heting^^ För övrigt: Nothing

* Tror jag gör ett till inlägg istället för o skriva på samma :P Det är ju fett jobbigt o läsa ett jättelångt.... *

Skriver senare, ska bara dra ut lite bilder till min loggbok från iPhoto....
Tingeling!
(>*.*)>    <3    <(*.*<)




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0