Inför Portugal

Just nu har jag packat ner alla kläder om jag ska ha med till Portugal, endast necessären återstår. Lite senare idag blir det väl till och åka till typ Coop Forum och införskaffa lite svenska tidningar och sånt. Undrar hur mycket jag och Moa kommer kunna sova i natt :p Haha, snacka om att vi kommer vara helt över-speedade. Eller iaf jag och känner jag Moa rätt så kommer nog hon oxå vara det :p

I går låg jag helt ensam i mitt rum och kollade på Saw 1. Spoooookie! Fast jag klarade bara att se lite mer än hälften ungefär, var visst astrött. Dessutom kom mama in några gånger och sa till mej att jag bara skulle ligga och tänka på Jigsaw hela natten (något som jag inte gjorde). Usch, jag hatar verkligen clowner, de är helt enkelt skrämmande och inte alls så lustiga som de tror att de är. Inte för att jag vet vad Jigsaw är för något, men något clown-liknande är han iaf. Eller vad tycker du?

Nu ska jag fixa ner handbagaget i nån väska och sen som sagt necessären. Skriver jag inget mer idag så får jag väl önska alla en fortsatt trevlig sommar och så skriver jag när jag kommer hem om två veckor.
Försesten så ändra jag mej, jag kommer att skriva mer i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0