Nytt Inlagg

Hej,

Ar fortfarande kvar har i Portugal som ni forstar. Nu har vi snart varit har i tva veckor :( Fett depp, aker hem pa lordag.
Men vi har iaf varit med om en massa harliga aventyr och roligt har vi haft det!

I mandags var vi vis "Sand City" som jag berattade lite om i forra inlagget. Det var verkligen helt fantastiskt :) Stora "stjarnor" fran Hollywood bl.a. Haha, dessutom fanns det en hel del animerade figurer oxa -> Ice Age, Shrek... Och en hel del fran andra filmer sasom Simpsons, Harry Potter, Sagan om Ringen med flera.
Forra veckan akte vi segelbat till nagra grottor, haha med varldens "gubbigaste" kapten, har faktiskt en bild pa honom som ni far se nar jag kommer hem.

Har pa omradet finns det en hel del "gentleman´s" haha, bade goda och "onda XD. Jag har faktiskt hittat min, en tysk kille som faktiskt liknar Bjorn Gustafsson. Som jag forstar det har Moa oxa hittat sin ;) hehe. Forutom snuggingar sa finns det 6st Potrugisare har oxa (kan komma fran Spanien) Shit vad dom haller pa och verkligen forsoker fa uppmarksamhet fran mej och Moa, haha. Tontar....
HAhahahaha, kom just pa en sak som hande for nagra dagar sen nar vi kom upp fran en strand som vi hade varit pa.
Jag och Moa gick upp sjalva utan paronen till bilen som stod en bit bort fran stranden. Dar mottes vi av tva "stolta" portugisiska poliser som verkligen rastirrade pa oss nar vi bytte om. HAhaah, en av dom var ju t.o.m snygg, fuck vad pinsamt ^^, Precis nar vi var klara och skulle satta oss i bilen akte dom ivag. Undrar lixom vad dom stod och spanade pa :p

Hehe, kan informera om varan lilla vildkatt som kommer till oss varje dag och som verkar tro att den bor hos oss :p Den ar verkligen hur sot som helst! Har jattegulliga bilder pa den :) Vi har oxa kopt kattmat till den i mataffaren, nagot som den verklar uppskatta.

Nu gar snart internet-tiden ut sa nu ar det val dags att saga hej da!
Om ni inte redan har gjort det sa kan ni ju lasa Moas blogg oxa. :) Ha det sa bra dar hemma allesammans!

P.s hehe, riktigt brun har man ju blivit oxa ^^   d.s)

Kommentarer
Postat av: Anna

Shieet va jag saknar er ;D Tur att det inte var länge sen vi sågs :D



2008-07-31 @ 16:44:14
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0