Packad

Hej, ursäkta rubrikvalet men jag känner mej rätt så "packad" just nu. Jag har nämligen packat för både Varberg som jag åker till i morgon och min och Moas portugalresa i två hela veckor :) Tomt blev det i garderoben. Stannar i Varberg fem dar och åker till Portugal nästa lördag. Jag och Moa som har sett fram emot det här såååå länge nu, äntligen bär det av! :D

Igår stod min prylgalna papa och köade efter en iPhone som släpptes i Sverige då. Han lyckades iaf få tag i en, var rätt avensjuk i början men nu har jag börjat undra om den verkligen är så bra som alla säger? Verkar mest bara vara krångel med den. Haha, idag på våran lilla åktur fattade han inte riktigt vad som var problemet när han inte kunde svara när det ringde. Haha, märkte då att han försökte svara upp&ner, men ftf man ser ju ingen skillnad på vad som är upp eller ner. Väldigt o-pracktiskt tycker jag.

Idag följde jag med och lämnade över mina små marsvin som jag ska vara borta ifrån i hela tre veckor. Saknar dem redan <3. Hehe, de satt i mitt knä medan vi åkte ut till Färingsö, tyckte nästan att de verkade vara lite åksjuka, iaf Pepsi som låg utsträckt över hela handduken. Stackars liten..... Väl framme hälsade mina marsvin på alla andra små marsvin, bl.a två killar som blev stormförtjusta i våra. Hehe, men det är inte så svårt att  förstå när man har två så vackra marsvin.

Hej,


P.s lång bloggpaus blir det nog....sådär tre veckor någonting. Skriver när jag kommer hem och för hoppnings vis kommer det lite bilder oxå D.s

Kommentarer
Postat av: Moa

Yääääääääääää! Portugal var namnet! ;D

2008-07-13 @ 16:16:02
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0