Update: Portugal

Hej,
Sitter just nu och skriver pa resort omradets dator och internet, inte sa segt som jag trott det skulle vara. Oyoy, har ungefar 20 minuter pa mej att skriva.

Kan ju beratta lite om vad vi har gjort hittils. Kom hit i lordags och satt fast pa flygplatsen har i Portugal for att det hade blivit strul med hyrbilen men sen bar det ivag! :)
Idag var forsta gangen vi badade i havet (Atlanten), riktigt skooont :) De ovriga dagarna har vi badat i poolen, helt okej det med men jag foredrar havet. Pa torsdag ska vi aka stor "seglbat" till nagra grottor och nangang nasta vecka ska vi ga och titta pa ett stort "sandland" med en massa skulpturer i sand, arets tema ar Hollywood. Det ska bli riktigt kul.
Haha, for ovrigt har vi mest akt runt och kollat runt lite i den super mysiga lilla fiskebyn Carvoeiro som vi bor valdigt nara. Manga bider kommer senare :)
Vi har oxa hittat varldens billigaste nagelack, en flaska for 1 euro d.v.s ungefar 10 kronor snacka bra pris ;)
Har om kvallen var vi pa en liten gullig restaurang som hade en skitgullig liten kypare :p Haha, aven kallad "Lill-kyparen" akta liten husalf asso.
For ovrigt kan jag ju meddela att jag och Moa ar de som regerar stort i poolen! Hahahaha! Gissa vilka som man hor mest av i poolen, just oss! XD Inte nog med det nar vi ar ute och aker bil gor vi miner at alla! :D En tant har vi traffat pa flera ganger, haha och hon var typ lika glad bada gangerna :P Manniskorna har ar verkligen helt underbara har varldens humor och ar valdigt skrattiga - Just like us :)

Nu ska jag lata Moa skriva lite och min tid har nastan gatt ut. Fler inlagg tillkommer nog :)
Hej sa lange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0