Varberg

Nu har jag kommit hem efter fem sköna dagar i Varberg (västkusten). Tyvärr hade vi dessvärre inte någon tur med vädret, mulet och regn varje dag :'( Molnen sprack väl upp vissa gånger och jag har t.o.m lyckats bränna mej, hur nu det har gått till?
Vi har väl kort sagt hunnit med allt som vi skulle och det var verkligen kul att komma tillbaka till samma gamla lilla stad efter sådär 2-3 år. Jag har passat på och gjort en massa kuliga saker som: Badat i havet, solat?, cyklat, ätit glass, spelat minigolf, sett asmånga raggarbilar, shoppat, varit med Sofia, sett fästningen, ätit på restaurng, kollat båtar i hamnen, ätit räkor ^^, och en massa mer.
Nu ska vi bara vända ut&in på alla väskor och tvätta och sen ska vi packa om inför två veckor nere i Portugal och världes bästa Moa ska med! Woho! I övermorgon drar vi från kalla Sverige till varma Portugal. M kommer hit redan i morgon kväll så hon sover här och sen åker vi till Arlada nångång vid fyra/fem på morgonen *iii* tidigt, men kul kommer det bli :) Flyga flygplan med M -woohooo! -Portugal here we come!

Nu ska jag prova lite nya kläder och skor som jag köpte och sen ska jag se på "skräck-torsdag" på feman.



Havet, Solnedgång & Fästningen



Hotellrummet & "Raggarbilar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0