Varit borta läänge...

Hej!
Nu är jag äntligen tillbaka hemma igen, känns som evigheter sen jag sov i min egna säng. Hann inte blogga på söndagen då jag åkte så det känns länge sen jag skrev.
Åkte till Gotland (Ljugarn) med Anna där vi sov tre nätter och sen for vi till Sindarve och ridlägret. Helt otroliga 8 dagar på Sindarve blev det! Shit vad jag vill tillbaka dit. Alla underbara människor och framför allt alla underbara fjordingar. Hade en fjording som hette "Turbo" haha. Så jäkla gullig och varje morron när vi hämtade hästarna i hagen stod han där i nån buske och knaprade :p Hahah, en asmörk fjording var han allt så det vär rätt lätt att hitta honom. Helt underbar att rida. Hahaha, lite efter var han nog oxå men det var det som gjorde honom så underbar :)




De första tre är då alltså på Turbo, hade inte några batterier med mej så jag kunde inte använda digitalkameran, lite tråk, men jag får väl några bilder utav Anna senare i sommar.
Oyoy, har hänt en massa roliga saker som kanske inte är så kul att läsa om. Så därför låter jag bli o skriva om det. Förutom en sak som hände. Hahah, Anna satt på vårat rum, Linn hade oxå gått in i vårat rum och ställt sej i garderoben för att hon trodde att Blenda skulle komma och skälla ut henne eftersom vi var uppe så sent. Jag hade precis varit på toa helt själv i mörkret och sprang tillbaka livrädd. (Jag hade ingen aning om att Linn stod i garderoben) helt plötsligt hoppar hon fram och skrämde livet ur mej! Asso shit, jag vart verlkigen asrädd. Så jävla läskigt. Sen tog hon fram sitt svarta hår och låtsades vara Samara från The Ring, något som minst lika läskigt. Nästan varje kväll var det någon som stod i garderoben och försökte skrämma mej, så rädd om natten var jag allt :p Haha.

Nu ska jag packa upp min väska och ladda in låtar till min nya iPod som jag fick igår! Har man bäst föräldrar eller? Hoho, en mintgrön iPod nano :) roliiigt.

Kommentarer
Postat av: sofia

Vi skulle typ bo nånstans i apelviken i små skitstugor på 22 kvadratmeter!

Utan toa och dusch! Och lollos kille ska med.

2008-07-11 @ 12:03:13
URL: http://blondinsessan.blogg.se/
Postat av: Moa

va bra att du har haft kul :)

jag kan inte heller bärga mig tills nästa lördag! två veckor i soliga portugal med dig liksom, wohoo :D (L)

2008-07-11 @ 13:14:37
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, på femte bilden är det ju jag & Linn som rider i par :D Jag ser asknäpp ut i mina regnbyxor, och Linn ser ut som ett murveldjur ;)

Det var askul att vara där med dig Vucki, saknar dig !

2008-07-25 @ 20:31:40
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0