Allmänt nr.2

Hej,
Visste inte riktigt vad jag skulle ha för överskrift så... hehe, fantasifullt va? :P Mötte mama i stan i dag eftersom det inte är så många hemma just nu. Hihi, men mama står ju för pengarna när hon föjler med och det är ju bra ;) Känns som om jag utnytjar mamma lite... Hittade en hel del saker, sommar-reaan kan man ju inte stå imot ^^ Kändes som om jag hittade en hel ny gardirob och det är ju bra nu inför Portugal och så. Det mesta var väl spontan-inköp vilket inte var så bra eftersom jag alltid känner mej så bortkämd då, menmen. Åt jordgubbar och fil (igen) till middag :) Goott!
Nu ska jag gå och göra i ordning en stor portion glass och hemmagjord chokladsås och vänta på att Sex And The City ska börja klockan elva. Först ska jag väl kolla lite på Prodject Runway som började på 13 minuter sen, måste gå!

Heeeejdåh

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej;D

Jag träffade agneta idag utanför sergel.

Var du där idag?

2008-06-25 @ 23:58:14
URL: http://blondinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0