Dagens

Nu har jag precis städat klart buren och gått ut med påsen med allt sågspån. I morron "börjar" jag  kvart över tolv då jag ska befinna mej i kyrkan. Moa och hennes mormor skjutsar mej och mumme dit :) Hahaha, tant express. Sen är det Grönan som gäller, vet fortfarnade inte säkert vilka som ska dit det får vi se i morron, jag och Moa ska iaf dit. Hahahaha, snacka om flummigt det kommer bli ;)
Lite senare i kväll blir det tvdags! Grey's Anatomy och Sex and the city. Försöker frortfarande få mumme att bli medlem på cdon så vi kan beställa alla sesonger av GA så jag har något att titta på på sommarlovet, men jag vet inte om jag kommer lyckas. Jag får väl försöka med "Men-det-är-mycket-dyrare-att-köpa-dem-i-affären-tekniken" så går hon kanske med på det =) Sex and the city boxen skulle Karro försöka få tag i på Bali (där hon är nu) men då blir det ju på engelska och utan text. Ska försöka se filmen efter premiären, har nämligen två presentkort som jag måste använda. Hehe, kan ju använda det ett kort till att se "Brudens bäste man" Hehe, Patrick Dempsey är ju me ;)

Nu tänkte jag skriva en liten "dagens" för det var enormt längesen.

Dagens
Dagens humör: Jätteglad!
Dagens skratt: När jag irriterade Moa på Varvsängen
Dagens kommentar: Öronet - En blanding mellan örat och öronen...ett super-duper ord helt enkelt. /Jag
Dagens roligaste: Fotbollsturneringen med allt flumm
Dagens tråkigaste: Tömma skåpet och bära hem allt (skräp) i tre tunga kassar
Dagens händelse: När jag drog upp skosnörerna på alla
Dagens kläder: Linne (GinaTricot), Tee-shirt - 365 sunshine (MQ), Kjol (h&m)
Dagens smink: Puder, Rouge, Mascara

Nu ska jag krypa ner i soffan
Pussiluss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0