Dagens

Hej,
Nu har jag packat klart allting förutom det där som man måste packa ner i moron, så som tanborste m.m. Tänkte ett att det kanske vore kul med en liten "dagens" nu innan jag åker.

Dagens

Dagens humör: Glad och sprallig
Dagens kommentar: Usch, det luktar rutten mjölk här /Moa
Dagens skratt: "Bysh" "Hot Dog Bush"
Dagens tråkigaste: Vädret
Dagens roligaste: Moa
Dagens lektion: Sommarlov ^^,
Dagens händelse: Munspelsmannen
Dagens kläder: Jeans (Cubus), Vitt linne (h&m), Svart linne (GinaTricot).
Dagens smink: Foundation, puder, rouge och mascara

Hehe, eftersom Karro inte är hemma tänkte jag låna med mej hennes gamla digitalkamera, så det kommer nog tas en hel del bilder som ni får se när jag kommer hem. Kommer inte kunna blogga på de här tio dagarna som kommer (ni kan ju hålla räkningen sälv ^^,) eller så säger jag att jag kommer hem den 23/6 i stället :) Hinner nog med ett inlägg i morron bitti oxå, men måste upp redan klockan sju för att senare bli upphämtad av Moa klockan nio. Nu ska jag kolla lite på G A (Hahahah, nästan som JE hahahaah, nej.) Men först ska jag ta nån macka att äta eftersom magen kurrar ^^,

Don't worry, be happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0