Den här....

...dagen har varit helt fantastisk som dagarna brukar vara i Högland! Kom hem för ungefär en och en halvtimme sen med tre kassar som vägde ton. Om inte mer. Jag förstår inte hur jag har kunnat pressa in så mycket saker under ett halvår i mitt skåp. Det var verkligen helt över bemannat XD Dessutom släpade jag hem massa saker som jag egentligen hade kunnat slänga i skolan redan, men jag orkade inte sortera så jag slängde ner allt i två påsar....vilket tydligen var mycket jobbigare

Aja, nu har jag iaf inga skoldagar kvar! Wee! Bara kyrkan i morron och sen är det lov, lov och åter igen lov! Fast först ska jag till Gröna Lund med polarna eftersom jag inte kunde vara med förut :) Fett kuul!!!

Idag så skulle vi bara städa ur våra skåp, skrubba rent lite väggar och sen hade vi världens längsta lunchrast då jag och Moa gick till Nockeby Torg och köpte glass, cola nappar och "kinder-äggs-choklad". Hehe, efter det hade vi en väldigt slapp fotbollsturnéring på Varvsägen, eller den var iaf slapp för mej och Moa som bara låg och snackade i gräset :) HAHAHAHA, så jäkla flummigt det blev! I början fick jag mitt lilla utbrott på lärarna när dom inte hörde "Vaaa?! Ska dom bara komma och rycka oss från skuggan för att dom vill att vi ska steka oss på gräset och spela ff fotboll?? Whatta? Jag orkar inte, jag tar inte ett steg till! Dom tänker säkert såhär: Nu ska vi steka dom riktigt möra och plåga eleverna när de precis har gått och satt sej i skuggan ska de ut i solen!" Hihi, fast jag var ju inte sur :) Jag tyckte bara att det var lite kul att säga så eftersom vi har väldigt bra lärare ;) Hahha, så jäkla bra sen skratta jag ju mitt ultimata vrål skratt :P Lydie uppskattade det iaf och resten av vännerna oxå :)
Sen satt jag o Moa på andra sidan planen då J kom fram till oss och ba "Ska inte ni va med" Nähä, men vi behöver två tjejer till prep-laget" Hahahahaha, jag ville men inte Moa :P Ff vi hade ju kunnat blivit "Specal" XD
Sen satt vi i gräset med de andra som inte var me och jag är visst en baddare på att irretera Moa på bästa sätt, hahahah efter ett tag blev hon galen på mej ;) Jag kom på ett helt nytt ord: "Öronet" En blandning mellan öronen och örat. HAahhaha, så jäkla bra. När våran klass spelade mot lärarna stod jagpå sidan och skrek: Heja Öronet! Hahahah, ingen fatta ju vad det betyder, men jag tyckte det var skit kul. Den blev en konstig match, Elin tacklade M så han flög omkull och Moa gjorde självmål, HAHAHAHA! xD

Nu ska jag sola på terassen lite och måla med mitt nya nagellack som jag fick av mumme nyss. Ett orange/rött, ett rosa och ett gult. Fiint

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

hahah, aa denhär dagen var lyckad :D vilka ska me till grönan utom oss förresten? de e väl inte så många?

2008-06-04 @ 18:39:21
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0