Drömmar

God Morgon!

Jag tycker jag har lyckats ganska bra med att inte sova för länge :) Vaknade faktiskt redan vid fem i nio. Ni anar inte hur konstiga drömmar jag har haft, två stycken dessutom! Den första hörde lite till filmen igår för att jag låg och tänkte på den innan jag somnade. Det var iaf såhär jag och min klass åkte på klassresa på tolvan mitt i (ni vet dom där dörrarna mitt i) där stod då P.D och serverade korv, hahahah. Han pratade svenska och stod där i kockkläder och ingen brydde sej att det faktiskt var P.D Och så skulle jag gå fram och då bad han mej att ta den långa korven och sen när jag tog ketchup sa han att det droppade. Hahahhaa, helmysko och när jag vaknade upp kom var min första tanke: Jag har nuddat P.D HAHAhahaha, fyfan jag är ju inte ens besatt, men det var nog bara för att jag låg och tänkte på filmen innan jag skulle somna.

Den andra drömmen var oxå helskum. Drömmde att mamma tvingade mej att åka pulka i snöslasket i våran "pulkabacke" här utanför. Karro var oxå med och hon tyckte det var askul att åka pulka men jag tyckte det bara var aspinsamt. Och sen kom Karros kompisar och lekte med mina marsvin som oxå var ute i snön..... Vafan vad knäppt. Sen drömde jag oxå nått knäppt om nån bilverksta i Kroatien, men den kommer jag inte ihåg så bra.

Jag har haft "vakna prioder" i natt. Asso att man vaknar och somnar om lite då och då och då kan man ju drömma fler än en dröm.

I går kväll kolla jag (såklart) på matchen med mamma och Joni. Tillslut fick vi äntligen två mål och det var ju bra att slå europamästarna :) . Hahahah, jag och mamma tyckte att dom kunde skjuta mål.
M: Men vad gör dom??
J:Ska du spela eller?
M:Nää, men dom får väl se till att fixa ett mål nu...
J: HAhahaah, ska du säga
*Zlatan gör mål*
M: Titta, ad var det jag sa. De fixade ett mål nu.
V: Men, det var ju Zlatan, orka med honom....han tror ju bara att han är bäst.
JM: Men han är ju bäst.
V:Nää...
J: Vem är bäst då?
V: Nån som tror att han inte är bäst.
JM:.....?


Hahaahah, det var så jäkla kul våra små diskusioner :O Efter matchen kolla jag på Beck igen.
Usch, kom och tänka på det här förut, jag har verkligen blivit en mamma-gris nu när ingen är hemma så det känns som om jag bara gör saker med henne :p men nu gör det inget för nu ska jag ringa Moa om elva minuter.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Moa

en bilverkstad i kroatien !? XD låter helt sjukt, hahah.

både mamma, pappa och grannarna ylade för fullt när det blev mål. :P

2008-06-11 @ 10:23:58
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Moa

jonas va vid kungsträdgården o kollade på storbildsskärmen

2008-06-11 @ 10:24:36
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, Gunra ylade oxå, man hörde från övervåningen typ allt som hände på planen även fast han satt ensam och kollade eftersom att jag inte pallade :P

2008-06-11 @ 10:49:37
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0