Efter Bion

Hej, nu har jag precis kommit hem från en otrolig filmupplevelse. Herre jävlar vad filmen var bra, har faktiskt lust att se den igen :) Jag blev värsta tårögd när det inte riktigt gick som man ville och när Tom (Patrick Dempsey) inte hade det lätt. Hehe, innan filmen satt jag och mamma och räknade killarna som klev in, det var sådär tre stycken! Hahaha, resten var bara tjejer :P Undrar vad det kan bero på? :O Till middag tog vi nåt enkelt som kinamat i Kungshallen. Riktigt gott faktiskt, har inte ätit det sen jag var i San Fransisco (kinatown).

Nu har min älskade Moa äntligen kommit hem så jag känner mej inte så ensam längre ;) Får ta och slå en signal till henne i morron eftersom hon åker redan på fredag igen....

I morron kommer för hoppningsvis min GA box oxå :D Kan redan höra ljudet av paketet när det slår i marken från brevinkastet.... Wee!

Nu ska jag titta på lite teve (nu igen) och ikväll blir det väl Beck eller nåt, eftersom jag kollade klart på OC idag.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Moa

ring till mobilen och väck mig imorrn bitti, annars sover jag för länge! ska klippa mig, elr rättare sagt beställa klipptid men kan ju göra det tills på torsdag ifall vi ska göra ngt imorrn? aja, ring så fort du kan, men inte alltfööör tidigt ;D puss

2008-06-11 @ 00:07:48
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0