En lång dagsprognos

Nu vet jag vad jag gjorde för fel när profilbiden inte ville försvinna, men som ni ser nu så har jag laddat upp en ny istället :) En på mej och Pepsi, okej okej, ni kanske tror att jag är stolt över den och pose:ar fett mycket men så är det inte :P Hahah, fett bra förklaring.....(not) men asso jag tycker bilden blev helt okej, både på mej och Lill-Peppo. Älskar henne över hela mitt hjärta <3
Det jag är mer bekymrad över att mina inlägg inte syntes för ens nu ;( Försökte publicera det typ 18 miljarder gånger i går, men det funka ju ff inte.... Är glad för att det syns nu iaf :)

Idag var det stadsvandring i skolan som var helt okej faktiskt. Gick runt i mentorsgrupperna (7,8 och 9:or) som tur var hade jag Heads med mej :) Spatserade runt i gamla stan och svarade på frågor. HAhahan skulle jämföra tre hus och A och J:s kommentarer var ju fasen bäst: "Där bor de fattiga, där bor de normala och där bor de riiika" okej ser nu att det inte alls var kul, men det var det då xD
Sen var det ju så att våran mentorsgrupp gjorde en litet låt om Christer eftersom vi inte ska ha honom nästa år. Men sen när vi hade sjungit den så frågade de bara: Jaha, var har ni Evert Taube låten då? Fuck, då hade vi suttit en halvtimme på en bänk i Gamla Stan helt i onödan och försökt komma på en egen låt.... men då fick vi extra poäng istället :) Mycket bättre.
På vägen hem berättade Moa någonting riktigt roligt som J****s (8) hade gjort, HAHAHAHA! Shit vad jag skulle skratta om jag var med när det hände, skrattade åt det hela vägen till tunnelbanan. Han hade gått in i Stor Kyrkan och nynnat på en asrolig verision av "Star Wars-melodin" och eftersom det var i en kyrka där man ska vara tyst så fräste alla tanter åt honom, Schhhhh! Hahahah, fatta kul !!!

Slutade vid halv ett, ett. Fett skööönt. Moa, jag och Heads åkte och köpte glass sen gick vi upp till parken och gungade och snackade. Efter ett tag blev det så segt så vi gick hem till mej där vi "latchade" lite. Låg i soffan och kollade på Wallander - Den svaga punkten. Hhahahahaha, sen gjorde vi lite annat bus oxå, men inget som jag vill skriva ut här ^^,
Nu ska jag bota min huvudvärk som jag haft typ hela eftermiddagen... konstigt, jag som sov 8 och en halv timme i natt ovanligt att jag sover så länge, brukar sova typ max 6 timmar och ändå inte få huvudvärk...
Hoppas allla har det bra!

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, aa de va såå klockrent i kyrkan alltså ;D ses imorrn viktoire!

2008-06-03 @ 23:07:53
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0