Få bilder....

Hej
Vad är det för mening med att ha en digitalkamera om man har tappat biort usb-sladden? Ftf...
Tur att jag har tagit lite bilder med mobilen oxå så att jag iaf kan visa några :) Får väl leta mer i morron med mamas hjälp eftersom hon brukar hitta det man letar efter.

Idag mötte jag Anna och mycket riktigt köpte vi lunch och vandrade hem till mej, med en påse djupfrysta wienerbröd så att vi inte skulle svälta ihjäl ^.^ Med mycket pizza, piroger, äppelcider och weinerbröd satt vi framför teven med OC boxen :) HAhahah, mycket skratt blev det ju oxå :D "Luuuke" "Luuuke kommer ramla ur golfbilen, hohoho" Senare vid sju vandrade Anna hem igen och jag satte mej framför datorn och läste "ikapp" några bloggar som jag inte läst sen jag åkte.

I morron måste jag gå upp vid halv sju! Värsta mardrömmen jue... ska nämligen till tandläkaren, skitkul....(not)
Nu ska jag roa mej med lite mer OC och sen vid elva blir det Sex And The City för att de (igår) började säna första avsnittet av hela serien, så nu kan man följa den varje dag :)

Bilder:
1.

2. 3. 4.
5. 6. 7.
8. 9. 10.

1. Stoor bild och ett underbart väder :) Tog den bilden när vi precis kommit fram.
2&3. Hehe, vi hade lite kul med våra skuggor som vi fotade om och om igen ^^,
4. En blid på mej när jag hade kul med självutlösaren.
5. Fiin bild tagen från stranden :)
6. "Ankspår" i sanden, värt att fota
7. Lill-Puzzel ^.^
8. Midsommarafton! Mina och Moas jordgubbstårtor som vi tillverklade. Grädde,vanilj och jordgubbar!
9. Ännu en bild på stranden fast i bättre dagsljus.
10. Åt inte godis på åtta dagar så tillslut cyklade vi och köpte lite godis :) Mina två sista chookladbitar.



Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

ooow, längtar till portugal! :)

2008-06-24 @ 23:16:33
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha aaa asså man kan nästan inte sluta skratta åt han konstiga grejer han har för sig^^ 2:An var ju idag på tv:) den är nästan bättre än ettan tycker ja :D

ha de så bra=)

2008-06-25 @ 01:11:55
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0