Fårö

Hej hej
Vet ni? Just nu bestämdes det att jag ska följa med Moa till Fårö på fredag :) Så otroligt mycket roligare än att bara vara hemma själv tills juli börjar. Oy,oy, oy om ni kan gissa hur mycket flumm det kommer bli :) Känns som om jag inte har träffat henne på evigheter (hehe, det tyckte visst hon oxå eftersom det stod i hennes blogg ;D) och nu blir det äntligen dags i tio hela dagar :) Sen senare i juli ska vi ju till Portugal i hela två veckor, wee!
Nu ska jag fortsätta se på Grey's Anatomy. Hahahah, Moe jag tar nog med mej mini-dvd:n som jag brukar och gissa vilken film jag kommer ta med mej? Hahaha, en ledtråd: det är två boxar^^, Då har jag något att terra dej med :P Sen kan det ju hända att det flyger med en och en annan Ice Age2 oxå =)

Hej.

Kommentarer
Postat av: Moa

värsta mysigt att du ska med och även fira midsommar med oss! verkligen i sista sekunden. haha, ta med dina nördboxar du ;) tänkte att du o jag ska sova i gäststugan tills torsdag, för då kmr jonas, peter (jonas kompis) och peters mamma, som ska bo där då -.- men aja, har iaf dvdspelare där så du kan nörda dig om kvällarna x) ice age2, känns nästan lite som att det har blivit en tradition för oss att se den på färjan... HAHA! men den e ju så bra, men bara när det är svenskt tal. robert gustafsson gör ju zids röst så bra alltså! nu blev det rättså långt? aja, ses imorrn vuckiiis :D

2008-06-11 @ 21:26:47
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, ska Peter och Ann oxå komma dit xD Det är ju mina grannar, vi brukar äta lunch hos dom på sommaren ibland, fast Peter är aldrig hemma :P Skämde btw ut mig inför dem igår, (a)

2008-06-12 @ 11:35:40
URL: http://annchi.blogg.se/
Postat av: Moa

va gjorde du näru skämde ut dig? :P jag, peter o jonas brukar lira pingis på fårö hahaha xD

2008-06-12 @ 11:46:29
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0