Fixa och Dona

Hej,
Har precis vaknat och sitter här och äter frukost. Vaknade faktiskt inte så sent för att ha somnat nångång vid halv två.
Idag ska jag hjälpa mama med lite grejpr såsom tvätt och strykning, även middag ska jag tillaga :P Hahha, kock. Tyckte jag kunde göra det som tack för igår ^.^ Fast jag tykcker inte det direkt är nåt roblem eftersom jag älskar att stå i köket och laga mat så idag blir det lax-pasta (pastasallad fast med lax alltså). Idag ska jag väl även titta klart på sesong två av G.A hehe för tredje gången ;)

Det är inte klokt hur mycket jag saknar min gamla iPod (den jag tappade)! Märkte det på tolvan igår, lixom vad ska man göra utan den där? Så jäklar tråkigt att åka när det är helt tyst. Dessutom är det mycket svårare att somna när man inte har den där. Får väl fösöka få någon att köpa en ny åt mej... :'(

Hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0