Grey's Anatomy

Eftersom mitt "roliga" sommarlov börjar om typ en månad då alla polare kommer hem kommer jag ha astråkigt i fyra veckor, därför har mumme lovat mej att köpa Grey's Anatomy boxen :) Wee! Nu kommer det att tittas på film utomhus på min mini dvd i typ en månad, men det är ju nästan lika bra :) Ska beställa den från cdon ikväll fatta vad roligt. I onsdags var ju sesongavslutningen resten kommer i höst, hur kan man avsluta serien mitt i! jag blir så jäkla arg....! Men nu är den påväg :)


Don't Worry, Be Happy

Kommentarer
Postat av: sofia

Hässelby strand nu är helt underbart asså!

Typ 21 grader i vattnet och 30 uppe på land

Och sanden e som i spanien och botten jättemjuk.

Har du badat där?

Om du inte gjort de tycker jag att du ska göra de nångång asså!

Vart badar du?

2008-06-06 @ 14:42:30
URL: http://blondinsessan.blogg.se/
Postat av: sofia

Slutar du om en månad????

Jag slutar på onsdag!

2008-06-06 @ 16:09:04
URL: http://blondinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0