Hemma igen

Nu har jag precis vaknat i min egna säng :) Inte så sent faktist. Kom hem från Gotland(Fårö) igår vid sju ungefär eftersom det var förseningar på flygpatsen. Hade tänkt att blogga igår och berätta lite om vad som har hänt, men mitt internet funkade inte så det gick inte. Jag gör det nu istället.
På vägen dit tappade jag min alldeles underbaraste helgröna iPod.... :'( Känner mej rätt tom utan den eftersom jag alltid har den med mej. Somnar med den och vaknar med den. 800 låtar om inte mer som jag lyssnar på varje dag lixom. Nu låter det jättetöntigt och som det är det ända jag bryr mej om, men det hade faktiskt varit bättre om jag tappat mobilen för den har vi försäkring på så då skulle jag ju fått en ny. Dessutom hade mama köpit nya hörlurar, dyra som jag önskat mej i ett halvår lixom... Då blev det hela mycket värre. Okej, nu ska jag inte mitt iPod bekymmer influera mitt inlägg. Men eftersom det ar en vanlig "gammal" iPod nano så var det inte så farligt och jag kommer troligtvis få en ny :)

Kom dit på fredagen den 13:e åt middag hos Moas farmor och hennes polare ^^, haha. Sen har väl veckan bara rullat på väldigt snabbt. HAHAHA, jag och M som låg i gäststugan busringde de flesta människorna på Moas telefonlista xD Bland annat rätt så många av hennes kompisar från ridläger osv. Jag dårå som snackade för det mesta hette "Thord" uttalas "Tård", snackade jättemörkt och lite som Benjamin i Morgon Soffan. Sa en hel del knäppa saker som "Jag är Thor....jag sitter i en kundvagn och åker in i grottan....Ska vi knäcka nöten? "Min hamster ligger i en ask." "Jag ser stjärnorna från City Gross tak" "Jag har en kavaj......i min garderob." "Jag söker Roland." HAHAHHAHAHA, med mycket mer. Så jäkla knäppa så Thord är nog känd bland vissa i hela Stockholm och Sverige runt ^^,

Förutom det har vi, spelat pingis, kollat på Grey's Anatomy <3, hoppat studsmatta, ätit japanmix och nötter, sovit, cyklat, ridit, besökt raukarna, firat midsommar, flummat, skrattat, spelat kort, ätit kakor/bullar, kollat på Ace Ventura, lekt med hundarna, sett massor av äckliga gubbar, varit i Visby och handlat lite grejs m.m
Ajuste, red ju i torsdags och det var då ett äventyr! Fick en häst som var väldigt nervös så jag skulle byta men då for den iväg med mej på ryggen så jag galoperade hem till hagen ca 500m bort och jag slängde mej av i farten :p haha, vad gör man inte. Fick en hel del blåmärket och skrubbsår men det gick bra sen och tre timmar på hästryggen i både skog och vatte var helt underbart :)

Nu ska jag äta lite frukst och något senare ska jag ringa Anna måste ju planera lite till min andra Gotlandsvistelse (för i år) nu på söndag redan och då är jag borta i 12 dagar, nästan två veckor alltså :) Samma dag kommer Karro hem så jag får inte träffa henne på vääääldigt länge. Håller på att fixa alla bilderna så jag laddar upp dom senare.

Puss och kram till alla :)

Kommentarer
Postat av: Moa

vetu , jag såg precis klart den andra ace ventura-filmen :P i'm a big fan of jim carrey!

2008-06-24 @ 14:23:02
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0