Hemma igen

Nu har jag kommit hem efter att ha sprungit ärenden på stan hela dagen. Köpte inte Grey's Anatomy boxen på Åhléns för den var hela 200 kr dyrare där. Men det gör inget eftersom jag nu har beställt den från cdon så nu dröjer det 1-3 arbetsdagar innan den landar i min brevlåda :) Kan klnappt bärja mej :) Beställde iofs bara sesong 1 och 2 för att dom kunde mumme betala, beställer 3:an senare och betalar den själv. Gissa om det kommer bli många härliga minuter framför teven de här tre veckorna :p
Nu får det vara nog med GA snack ;) Blir ju inte så kul att läsa annars, men jag vill bara att ni ska veta hur glad jag är!

Köpte ett nytt batteri till min dator för det var mer än nödvändigt. Sen åkte vi till Hästbutiken i Bromma och köpte ridskor och ridspö till mej som jag ska ha till min och Annas vistelse på Gotland :) Riktigt roligt.... Ska köpa lite fler saker nu till sommarn, men jag ska vänta till fredag för då får jag mina efterlängtade "tvätt-pengar" som tack för att jag tvättat av mumme. Skojs..!
Nu ska jag hitta nåt och äta och i kväll blir det grillning på gång :P



Kommentarer
Postat av: Alexandra

lät supermysigt! =)

2008-06-08 @ 03:00:09
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0