Kul, kul och åter igen

...kul.

Nu har lugnet lagt sej över en otroligt roliga dag :) Blev mycket roligare än vad jag trodde det skulle bli. Vaknade som sagt alldeles förtidigt, men det gjorde inget för tiden försvann ändå :p Gick till skolan med Felicia som sällskap, gick upp till Mentorsrummet där Heads befann sej ;) Gick in och möttes av massa 6:or *suck* tänker jag, ska dom oxå med räcker det inte bara om högstadiet åker, men nej. Åkte iaf med Carin (wee! våran riktiga mentor) eftersom Christer inte kunde följa med. det var överpackat på tolvan och jag mötte t.o.m Joni xD Hhahahaha, fast han sa inget himla tråkmåns, men det var nog bäst det. På tolvan hade jag, Anna och Heads en väldigt aktiv diskusion.....(not) Men iaf, kom fran till alvik då Lydie ringde och undrade var vi va sen fortsatte vår resa mot Erikdalsbadet (woho....skriver verkligen detalierat, men lika bra och skriva om allt xD) Kom fram till badet och upptäckte till våran stora förvåning A. Aughhhh! Fyfan alla blev ju helt skrämda.... Sen bytte vi om och var otroligt vilsna, hahahahaha :P Visste inte riktigt var vi skulle lägga oss, ville ju inte ligga nära A. Efter "handduks-bäddandet" så gick vi till poolen och SWWAASHH! så var Lydie i poolen med kläderna på :P Så busigt av dej, eftesom hon inte skulle bada egentligen så hade hon inte med sej nån bikini, men det hade jag (en extra) så den fick hon sen av mej. Då bada vi allihopa och hade ett jäkla vattenkrig ;) Fyfasen var det var kuuul :D Senare gick vi upp och solade lite faktist få lite färg. Låg på handdukarna, åt lunch, lyssnade på musik, fotade, snackade och hade det bara "chill", woho! värsta coolingarna och schterkarna..... (not) Men vi hade det iaf fett myyys!
Hahahah, sen var jag o H äkta gangsters i poolen vi snurrade på dedär snörerna (som man inte får klänga på) i mitten av poolen. HAhaah, vi snurrade runt, dök, klände och drog i dom när badvakterna inte var där ;O Medans killarna var jäkligt "o-ganster's" och fick skäll av badvakterna hela tiden.
Jag, H och Aksel hade ett jäkligt stort vattenkrig på slutet, hahahaha men han förlårade. Sorry lixom, 2 mot 1 :O
Gick upp och lyssnade på lite musik med L när H och Anna var i poolen, fett myys.

Vid halv ett skulle vi gå och då blev det lite kous när vi skulle gå, men blir det inte så varje gång Högland är ute och åker :O När vi kom hem hade jag och L väldigt roligt i 200-korridoren innan studenterna sprang ut, "Försöker du döda mej människa?" Hahahahaah! Tittade lite på studentutspringet "stojjade" lite på perrongen. Jag gick hem till mej eftersom jag var tvungen att städa rummet *suck*. L följde med H till hennes gamla hur för hon ville inte va själv med alla läskiga byggjobbare. När jag hade städat klart och varit hemma ett tag ringer H och L mej och frågar om jag vill följa med och köpa glass och det ville jag såklart ;) Gick upp till Engströms och snackade lite och köpte glass. På vägen hem mötte vi Anna som typ hade varit o badat eller nåt? Jag fortsatte hemmåt där jag är nu. Tittar lite på teve, men nu ska jag gå och hänga upp mina badkläder.

Pussiluss! <3

Ajuste, vill bara säga att det inte alls var som jag trodde om det där med att ha "tjocka lår", det var absolut ingen som brydde sej eller snelade på ens ben i smyg ;) Så det var bara en perfekt dag i solen, i poolen och med polarna ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

jag ser ditt inlägg :D

2008-06-03 @ 19:56:24
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0