Kväll

Hej,
Sitter här nere och fryser, hara bara min lilla nya klänning på mej. Brr..
Idag har jag bara varit hemma och tråkat mej, eller nää... Var ju faktistk upp på torget och mötte Anna oxå. Hehe, försökte gömma mej bakom en buske, men hon hade tydligen redan sett mej för längesen :p Idag var det ju jag som skulle stå för middagen och det blev väldigt lyckat faktiskt :) Fick ännu en klänning av mama idag ;D Kul!
Hade en jättefight med Joni, han sommarjobbar på nåt ställe där han måste gå upp fem på morgonen och därför lägga sej astidigt och då kan inte jag ha på teven i mitt rum för att det bara är en tunn gipsvägg i mellan våra rum... Otroligt störande, man vill ju inte gå och lägga sej typ tio när det är sommarlov :S Tjaffsade om det under hela middagen ^.^ hehe jag ger mej aldrig.
Nu vätar fotbollen på teven Ryssland - Spanien.

Hej,

Kommentarer
Postat av: Moa

heeja spanien ! x)

2008-06-26 @ 21:27:43
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0