Kväll eller...

...ska jag säga natt? Jag ligger iaf här med min (nu fungerande) dator som faktiskt funkar efter batteribytet igår. Det är därför det inte har kunnat bloggas från min sida eftersom jag inte har kunnat haft min dator till hands där den brukar befinna sej...i min säng :p Förut höll batteriet i två minuter äver fast jag hade haft datorn på laddning hela natten (det är en laptop) och det var ju inge vidare, men nu är det ändring på det ;)
Känns så otroligt skönt att slippa pallra sej i väg till skolan i morron bitti. De flesta slutar någon gång den här veckan men min skola har redan slutat så det känns skönt. Men jag ska bara säga att våran skola slutar nästan alltid senast, förra året slutade vi den 15/5 och en gång har vi t.o.m slutat den 16:e, så nu känns det som om man har fått nån slags revansh eller hur man säger :p I morron blir det nog en lååång, skön och väl behövlig sovmorgon.
Just nu har jag precis kollat klart på "Kärleken checkar in" på trean, jag tyckte iaf att det var en ganska bra film fast det var en väldigt typisk New York-film, men spill i rill det fanns ju inget annat att se på.
Vad händer i veckan då? Joo, på tisdag ska jag på bio....med min egen mor...eftersom alla andra trevliga människor (mina polare) är bortresta, jäkla lyckostar :O Men vi ska iaf se "Brudens bäst man" hahaha, något som jag verkligen ser fram emot eftersom en viss preson är med i den :p HAhahaahah, känns som om det var evigheter sen jag var på bio.....shiit när jag tänker på det så kommer jag inte ihåg när jag var där sist...
Lite senare i veckan ska jag träffa några polare som faktiskt är hemm! Wee, helt ensam är jag ju inte :) Sen på fredag ska jag till tandläkaren igen och sen in till stan för att titta på lite kläder för pengarna som jag hoppats fått vi det laget ;)
Ajuste, jag höll ju på att glömma! Självklart ska jag titta en hel del på de två GA boxar som jag hoppas komma innom kort. 1-3 arbetsdagar säger dem... I morron antar jag att den första arbetsdagen börjar och då är det alltså bara dags för mej att vänta och se :) Lääängtar..... !!!
Nu ska jag ladda in lite låtar till mobilen. Sov gott alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0