Lördag

Hej,
Nu har jag precis vaknat faktiskt, inte så sent för att ha somnat vid tre. Ganska lång kväll blev det alltså. Medans de andra satt där uppe och snackade satt jag här nere och tittade på grey's anatomy, hann med 9 avsnitt ;)
Idag följer jag med Anna till hennes morföräldrar och sen till Hööks för att inhandla det som behövs tills onsdag då ridlägret börjar. Läängtar :) Men vi åker ju redan i morron så det känns kul. Hahaha, undrar om någon kommer förstå sej på mej och Anna, vi och våran humor dvs XD

Måste bara berätta en sak som jag och Anna upptäckte i går när vi kollade på O.C Hahaha, de hade översatt fel på den svenska textnignen. När Kirsten säger: "Sandy, Jimmy is here." Då står Sandy och ska precis ta ut mackorna från brödrosten och säger: "Hot, hot, hot." Precis när Jimmy kommer in översätts det till "sexig, sexig, sexig" Hahahahah, helt fel alltså XD Lite svårt att förklara, men hoppas ni fattar. Det är lite som "jevlar, stedarn"-grejen (för de som vet vad jag menar) fast mycket roligare :D Hihi, tittade på den scenen asmånga gånger ^^,
Samma avsnitt var Paris Hilton gästskådespelare. Tror verkligen att hon är som hon var i avsnittet om inte mycket värre...Om ni fattar vad jag menar. Egentligen har jag inte nåt emot henne, man kanske bara blir lite så om man bor i L.A och typ en av de rikaste människorna i världen?

Hehe, nu ska jag vänta tills Anna ringer och äta lite frukost.
Hej,

Kommentarer
Postat av: fanny

svar: hihi, nej njag är inget större fan av grey's .. ;)

2008-06-28 @ 11:32:25
URL: http://fannyys.blogg.se/
Postat av: sofia

hejsan:D

Vart ska ni bo i varberg?

Vi ska tydligen bo i en stuga på 75 kvadrat utan dusch o toa o de e 50 meter till toan!

Fast de fanns inge annat hehe.

2008-07-10 @ 11:16:04
URL: http://blondinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0