Lördag

Nu har jag vaknat och precis kollat klart på A Shot At Love, nya avsnittet kom upp igår och shiit vad det är spännande eftersom det bara är tre kvar nu. Hehe, igår var det en svensk film på teve nångång mitt på dagen sådär, sista scenen var tydligen inspelad på Drottningholmsbron (några meter från där jag bor) och när eftertexterna kom hade de filmat längs hela Grönviksvägen och då såg man ju oxå mitt hus :P Wooow....(not) men jag tyckte iaf att det var lite kul ;)
Idag händer inget speciellt, ska kanske in till Åhléns för att köpa hela Grey's Anatomy boxen istället för att öpa enstaka sesonger. Mycket bättre... :)
Joni har precis fixat min mobil, omformulerat minnet eftersom den var helt knäpp förut. Så nu hoppas jag att den fungerar bättre och att jag kan ha de låtar/foton som jag vill.
Men nu ska vi åka... hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0