Packning

Hehe, tänkte berätta lite om idag.
Åkte in till stan med världens bästa Moa och "sicksackade" hela Drottninggatan. Skulle titta på en väska på Accent som jag sett tidigare och den fick följa med hem. Riktigt fiin :) Sen åkte vi hem till mej där vi åt lite mellis och lyssnade på musik och åt kladkaka! :) Eftter ett tag satt vi framför datorn och spelade ett asroligt spel "Hot Dog Bush" hahahahah. Det var Buch som blivit utsparkad från Vita Huset och sålde korv. Askul, fast jag och Moa lyckades inte så bra eftersom våra korvar/hamburgare blev brända hela tiden xD HAAHAHA.
Nu ska jag packa inför i morron då jag följer med till Fårö med Moa. Hehehe, senare blir det väl mer G A tror jag :)
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Moa

bush var inge vidare på dedär me korvförsäljning :P

2008-06-12 @ 19:34:19
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: carro

Jag är grym på det spelet xD

2008-06-24 @ 04:19:56
URL: http://cleean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0