Rapport från Fårö

Hej hej, nu har jag inte skrivit på ett tag eftersom jag är här på Fårö med Moa. Oy,oy,oy vad jag inte orkar skriva vad vi gjort hela veckan, men jag kan ju berätta lite om vad vi har gjort idag. Vaknade inte så sent, vid 10 sen satte vi på (haha) Grey's Anatomy som vi kollade på i några timmar, spelade pingis, spelade kort, och återigen kollade på Grey's Anatomy som har blivit våran största dråg och snart är det dags för några fler avsnitt när Moa är klar i duschen. Gick oxå över till Moas grannar, hennes farbror och co och åt middag där.
Som ni säkert fattar så firade jag midsommar här vilket var väldigt trevligt :) Stort långbord och en massa människor.
Sen ska jag ju skriva att vi har ridit islandsgästar oxå (torsdags) men det får ni veta mer om sen när jag kommer hem, nu på måndag. En hel del bilder kan jag ju lägga upp då oxå. Nu är han visst klar och snart är det dags för G.A igen som jag skrev. Mer "information" får ni senare....hahah, västa tönten...."information" XD

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0